~Rohayuz~
Ratuku: Jawapan yg pasti...

Ratuku

Kaulah segalanya untukku. Kaulah luahan hati ini. Tak mungkinku melupakanmu. Tiada lain yang ku harapkan hanya kau ...

Monday, February 05, 2007

Jawapan yg pasti...

Setelah berminggu-minggu dok berteka teki teka tekuk akhirnye pada 1 Feb 2007 aku mendapat jawapan yang pasti. Aku telah mendapat pengesahan dari Dr. Rohaya yang aku telah mengandung 6 minggu. Aku Pregnant???? :-) :- :-(

Perasaan mula bercelaru antara gembira, panik dan sedih... Aku seolah-olah tak boleh terima hakikat yang aku dah mengandung. Tapi atas pujukan dan nasihat dari suami tercinta akhir nyer aku dpt terima berita ini sebagai rezeki yang Allah kurniakan.

Aku gembira kerana aku bakal bergelar seorg ibu... Aku mmg sukakan kanak2 mungkin ini salah satu sebab mengapa aku gembira mendengar berita ini tapi kenapa panik...sedih. Mungkin memikirkan keadaan yang terpaksa berjauhan dengan suami. Macam mana nk atasi masalah kalau ada sesuatu yang berlaku nanti.

Alhamdulillah berkat sokongan keluarga dan rakan2 aku semakin bersedia. Kenapa mesti sedih menerima berita ini sedangkan pasangan lain yang berkahwin bertahun2 masih belum dikurniakan zuariat. Aku patut bersyukur dengan kurniaan ini. Amanah yang telah diberikan oleh Allah S.W.T seharusnya dijaga dengan baik dan disyukuri. Semoga aku memperolehi kekuatan dlm menempuhi "dugaan-dugaan" mendatang. AMIN

3 Comments:

Blogger Rohayuz said...

Aisehhh... ada ghupe nyer dia kat sini.

TQ... nasib baik ada ramai kawan2 yg baik ati. :-)

2:52 PM  
Blogger shamsay said...

tahniahhh mekkkk!!!!!..dah berbadan duo ruponya.heheheh..semoga baby akan lahir nant comel macam demo ler...kawe tumpang gembiro.:)

7:55 PM  
Blogger Rohayuz said...

Timo kasih lerrr... hehehehe. Lama betul tok jumpe demo. Busy benor...

11:40 AM  

Post a Comment

<< Home


Web Counter by TrafficFile.com