~Rohayuz~
Ratuku: Selamat Datang ke Dunia Baru

Ratuku

Kaulah segalanya untukku. Kaulah luahan hati ini. Tak mungkinku melupakanmu. Tiada lain yang ku harapkan hanya kau ...

Thursday, December 17, 2009

Selamat Datang ke Dunia Baru

Salam semua...


Alhamdulillah... dapat juga kesempatan utk bukak blog yg dah agak lama x dibukak ni. Kali ni nk kongsi berita gembira tentang kelahiran baby gurlz yg di tunggu2. Tanggal 11 Dis 2009 jam 9.29 mlm, aku selamat melahirkan seorg bayi pompuan seberat 3.1 kg di Hospital Raja Perempuan Zainab II. Hari ni genap seminggu aku berpantang.


Bersalin kali ni sama jugak dengan anak sulung dulu x banyak masalah. Alhamdulillah aku bersyukur sangat. Kalau anak pertama dulu awal 24 hari dari yang dijangka, kali ni pulak awal 9 hari dari tarikh jangka. Aku masuk wad bersalin jam 6.30 ptg dan 9.29 mlm aku selamat bersalin. Sebelum bersalin ni risau gak sbb Dr. sahkan aku kekurangan darah tapi semuanya OK. Baby dan ibu kedua-duanya sihat. Syukurrrrr...


Selamat Datang ke Dunia Baru.. ~WAN NUR DAMIA IRDINA~



0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Web Counter by TrafficFile.com